نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
اخبار ویژه از نقل و انتقالات یوونتوس ( 9 )

اخبار ویژه از نقل و انتقالات یوونتوس ( 9 )

به گزارش توتو اسپرت،  پیرلو ستاره ی تیم ملی ایتالیا و باشگاه یووه به زودی و به  صورت رسمی به نیویورک سیتی ملحق می شود. قرارداد وی به مدت 18 ماه (یک فصل و نیم) خواهد بود و دستمزد 8/5 میلیون یورو در هر فصل + 2میلیون بونوس دریافت خواهد کرد.

به گزارش منابع اسپانیایی، ایجنت ویدال ارتورو ویدال بازیکن شیلیایی تیم یوونتوس، فرناندو فلسویچ در حال تلاش برای انتقال این ستاره به مادرید می باشد.  بعد عملکرد فوق العاده ی ویدال در کوپا آمریکا، بنیتز سرمربی جدید رئالی ها وی را در لیست قطعی خرید خود قرار داده است.

آلفردو پدولا ژورنالیست اسپرت ایتالیا، از علاقه آلگری به یک بازیکن تکنیکی و خلاق گفت و گزینه مورد نطر وی را کوادرادو معرفی کرده که گزینه اصلی یووه می باشد. توتو اسپرت هم در نسخه روزنامه امروز از احتمال انتقال کوادرادو گفته از موافقت مورینیو بعد این 6 ماه با خروج وی خبر داده است.

به گزارش توتو اسپرت با عملکرد خوب ایزلا در کوپا، 4 مشتری جدید پیدا کرده که گفته می شود سویا و ویارئال از اسپانیا و مونش گلادباخ و لورکوزن از بوندس لیگا با پیشنهاد 10 میلیونی علاقه مند به جذب این بازیکن هستند.

همچنان به نقل از Tuttosport اوگبونا مشتریانی از لیگ برتر دارد. ساوثهمپتون -وستهم و اورتون از جدی ترین مشتریان این بازیکن سیه چرده هستند که رقمی در حدود 10 میلیون یورو برای خرید وی پیشنهاد کرده اند.

یووه و رم به دنبال جذب سیلوان ویدمر فول بک متولد 1993 اودینزه و ملی پوش سوئیسی هستند. با توجه به گزارش La Gazzetta dello Sport باشگاه اودینزه ارزش این مدافع راست که توانایی بازی در میانه میدان را نیز دارد 11 میلیون یورو عنوان کرده است.

به نقل از الفردو پدولا داویده زاپاکوستا مدافع آتالانتا دیگر گزینه مورد توجه یووه در بال کناری، می تواند راهی تیم لیگ برتری واتفورد شود.

به نقل از سایت دیمارتزیو:"یووه بعد از خریدن چند بازیکن حالا به فکر فروش بازیکنان خود می باشد. لوکا مارونه یکی از گزینه های خروج می باشد که تیمهای کارپی و بلونیا از جلمه تیمهای خواستار این بازیکن 25 ساله هستند.



«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: